35 MÅNADER

I dag var jag 1 centimeter från att köra på en kille, jag var HELT säker på att jag skulle köra över honom. Det fanns inget övergångsställe i närheten och han kom springade bakom ett hus, tittade bakåt och RAKT UT i vägen. Jag såg honom och försökte tvärnita men med det här underlaget.. ja ni fattar. Han såg mig och fortsatte springa för att inte bli påkörd. Jag gjorde inget fel men förstå om jag hade kört över honom och han hade dött? Dessutom var han runt 15 år åldern, då vet man väl att man inte bara springer ut i vägen?

Förutom den händelsen så har jag jobbat idag. Jobbade till 20 och stängde alltså, efter det var jag så hungrig så jag svängde förbi evelina och hämtade upp henne sen for vi till donken, det bästa på hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0