DAGARNA EFTER

I natt sov jag 12 timmar igen, inte för att jag är lat utan för att jag var super trött. Igår morse så skulle nämligen en lite tjej upp kl 05.30 och det var dagen efter bröllopet vilket betyder att det inte alls blev många timmars sömn. Hon kommer till oss på torsdag när brudparet åker till Dubai, det blir nog en härlig helg med mycket sömn, NOT. Men jag gillar henne.
Bröllopet var fint förresten, det blev en blandning av tårar som inte gick att hejda med skratt när lilla Thea sprang upp till brudparet, fram och tillbaka. På operakällaren hölls det tal, till och med pappa höll tal. Jag och Gabriel blev lite förvånade. Nu vill jag inte låta sådär mesig och töntig med det var nog den finaste dagen någonsin! Slänger in lite bilder sen när jag har kameran!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sissela! Tack vare min Ebba och facebook hittade jag din blogg!! Va kul! Härligt att du tyckte om bröllopsdagen. Härligt att du tycker om Thea :) Många kramar och hälsa din fina Alex! WOW vilka bilder din pappa skicka via Flickr!!!! Tusen kramar till fina dig från mig.



P.S Gabriel hälsar att han inte tycker du ska sova så länge om morgnarna....

2010-02-08 @ 21:15:26
URL: http://mamasoul.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0