DÅLIG KVÄLL

Sitter i mitt rum och kollar på tv, på syskon som har relationer med varandra(?), samtidig som jag hör pappas irriterande röst (som inte händer ofta) när han pratar i telefonen med tele2.

Jag är irriterad, irriterad på folk och irriterad på smärtan i armbågen. Fast jag inte borde bry mig så kan jag inte låta bli, man kan inte säga vad som helst. Som jag sa på träningen: jag är inte röd i ansiktet för att jag har tränat, jag är röd för att jag kokar. Jag vet att du vet om du nu läser men jag hoppas att du förstår att det inte är så konstig att man reagerar. Jag hoppas iaf att du rycker upp dig.

Det var väl allt för idag...


Kommentarer
Postat av: evelina

du kokade hjärtat :)

2010-02-16 @ 12:52:24
URL: http://lyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0