GÅRDAGEN

Vinsten mot Arboga med 27-15 var nästan lika skön som vinsten mot Eskil. Jag var rädd för att vi skulle ha svårt och slå dom men det var ju långt ifrån ett problem. Trotts vinst med 12 bollar så spelade vi inte JÄTTE bra.

Efter matchen så åkte jag till Evelina, jag åkte BIL till Evelina! Fick skjuts av Alex. Såg ingenting och körde fast i en snödriva. Sen åkte iaf jag och evve till Linse och spelade poker, buzz och guitar hero. Trevlig kväll som slutade med snöröjning av calles bil och korv på Statoil.

Nu är det jobb och guifmatch på schemat!

Kommentarer
Postat av: evelina

HAHA ofta du blogga när jag sov :(

2010-02-21 @ 16:53:07
URL: http://lyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0