LÖRDAG ELLER SÖNDAG?

Det är lördag idag, jag vet, men jag har redan nu hunnit spela två matcher den här helgen och som sagt, det är bara lördag. Derbymatchen igår var en rysare, Eskil-Göksten 20-17 när det är 6 minuter kvar. Eskil-Göksten 20-21 när slutsignalen går. Den matchen kan vi leva på hela veckan, till på lördag när det är Arboga hemma.

Idag var det också match, spelade med div 3. Vinst där också,  härligt

I morse klockan 5 (!) hör jag hur en lite pipig röst roppar från rummet bredvid: "pappa pappa pappa". Jag går in och möts av en glad och pigg liten (snart) 3 årig tjej som självklart vill ha frukost. Är det något hon är bra på så är det att äta. Som tur var så fick vi sova några timmar till, men fortfarande för några timmar för att spela 2 matcher på 2 dagar. Skulle egentligen ha tagit tåget upp till stockholm och fira en gammal klassis, men som jag har sagt förut; spelar man handboll så får man ta smällarna och vara tråkig ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0