ONSDAG

Skulle egentligen vara ledig idag men Nina är sjuk så då ska jag hoppa in, klagar inte det minsta! Jag stänger så det blir full fart till träningen sen. På fredag är det match mot Eskil, spännande. Hoppas att jag får vara med, missar ganska mycket träningar pga jobbet, men är man inget proffs så måste man ju tjäna pengar på något sätt.


Det snöar ute, just nu vill jag bara att det ska bli plusgrader, blask och sen vår. Min vår och sommar kommer bli bra!
London, Danmark/Tyskland, Malta, Arvikafestivalen!


Midsommar (förlåt ellen)

Kommentarer
Postat av: evelina

"klagar inte det minsta!" längtar tills jag kan säga så när jag inte kan vara med dig :)

2010-02-10 @ 14:15:36
URL: http://lyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0