SÖNDAG

Gårdagskvällen var rolig, RIKTIGT rolig.

Dagen har tillbringats på IKEA i Stockholm, lönehelg + mycket folk + hunger = en irriterad Alex. Men vi fick med oss lite hem iaf. 

Finns det något mer irriterande än när ens mamma kommer in i rummet och dammsuger? Kan hon inte göra det innan jag kommer hem eller efter jag har åkt tänker jag då. Svårt för min mamma kanske när hon konstant har en dammsugare i höger hand.

Nu ska jag åka till Sanne för lite tacos! Eve jag har en rolig sak att berätta sen!


Kommentarer
Postat av: din babe

ledsen om jag var lite irriterad hjärtat,jag var inte det på dig! älskar dig!

2010-03-02 @ 22:41:13
Postat av: alex

ledsen om jag var lite irriterad hjärtat, men jag var inte det på dig! jag älskar dig!

2010-03-02 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0