VACKERT VAR DET RÄTTA ORDET

Ni vet när man tänker: "jag lägger den här så att jag vet var jag har den" och när man sedan ska ha den igen har man inte EN ANING om var den är? Det hände mig nyss när jag skulle ta fram min mobilsladd för att lägga ut soliga bilder på mig och eve. Jag vet att jag la den någonstans senast jag använde den och tänkte att nu vet jag var jag har den, men icke! Där har vi väl ändå ett bra exempel på att äga sig själv?

Fick förresten en fråga om vart jag jobbar och tänkte svara på den här: Jag jobbar på JC, oftast i TunaP, bland på stan.

Kommentarer
Postat av: evelina

JAG MÅSTE GODKÄNNA BILDERNA DITT AS :)



hahaha ÄLSKAR DIG! typ blondinbella: Fick en fråga om vad jag använder på lipsyl, jag använder ett från apoteket som heter försvarets hudslava. TYP så :D <3

2010-02-24 @ 17:47:50
URL: http://lyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0