KASS JAG VET!

Har inte skrivit något på ett tag för att jag inte har haft något sug eller kännt att jag velat. Men jag lovade ju bilderna och så måste jag ju bara berätta att vi gick upp en serie, DIV 1 nästa säsong för vår del! Vi spelade mot Järnvägen i lördags, vi visste att vi var tvunga att vinna med 10 så vi gjorde det 10:de målet när det var 4 sekunder kvar. Det spelar ju ingen roll hur snyggt eller när i matchen det kommer ;)

Ja lite bilder från när vi firade Madde, 3 veckor senare vare va?

Vi rövade me'na till Karlstad och kollade på Färjestad!



Vid varje Karlstad skylt så uppehåll dom där bak henne med en hel del skumma grejer, blåsta madde<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0