GULLUNGE

Idag räknade jag kassan rekord snabbt, gick lite snabbare till bilen trots klackar och gasade lite extra i hopp om att hon skulle vara vaken när jag kom hem. När jag steg ur bilen och kollade mot köksfönstret så ser jag världens sötaste och gladaste tjej stå och vinka i en rosa hello kitty morgonrock. Det första hon säger när jag kommer in är att hon snart måste gå och lägga sig, förståndig 3 åring.

I morgon ska jag klippa bort mina slitna toppar, äntligen! Jag ska inte ens berätta när jag klippte mig senast


Ganska kort hår här. Eve är bäst


Kommentarer
Postat av: evelina

nawwwweeeee. hur länge är hon kvar? måste träffa henne!

2010-03-31 @ 18:29:13
URL: http://lyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0